Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty, które sprzedajemy dotarły do Państwa w nienaruszonym stanie. Gdyby stało się inaczej prosimy o kontakt. Aby złożyć reklamację preferujemy formę pisemną na adres naszej firmy lub drogą mailową sklep@moonlamp.pl.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia w trakcie transportu prosimy o zgłoszenie chęci wypełnienia formularza reklamacji, który powinien udostępnić kurier doręczający.

Wszystkie reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu lub zgłoszenia.

W przypadku uzasadnionej reklamacji można wnosić o naprawę, wymianę towaru lub zwrot środków.

Zwroty

Klient, który zawarł umowę na odległość, czyli dokonał zakupu w naszym sklepie internetowym, może w terminie 30 dni odstąpić od zawartej umowy sprzedaży bez podawania przyczyny. Nie dotyczy zakupu na fakturę – nie przyjmujemy zwrotów jeśli zakup był związany z prowadzoną przez kupującego działalnością gospodarczą – nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 7aa. Ustawa o prawach konsumenta w art. 38 a.

Aby zgłosić zwrot konieczny jest kontakt poprzez formularz https://moonlamp.pl/kontakt lub drogą mailową sklep@moonlamp.pl.

Zwrot środków dokonujemy na wskazane konto w przypadku wpłaty lub pobrania.

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Dane do zwrotów (należy zgłosić wcześniej zwrot poprzez formularz lub mailowo):
Magazyn „Sebmart”
Wały Dwernickiego 113
42-202 Częstochowa