Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty, które sprzedajemy dotarły do Państwa w nienaruszonym stanie. Gdyby stało się inaczej prosimy o kontakt. Aby złożyć reklamację preferujemy formę pisemną na adres naszej firmy lub drogą mailową sklep@moonlamp.pl.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia w trakcie transportu prosimy o zgłoszenie chęci wypełnienia formularza reklamacji, który powinien udostępnić kurier doręczający.

Wszystkie reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu lub zgłoszenia.

W przypadku uzasadnionej reklamacji można wnosić o naprawę, wymianę towaru lub zwrot środków.

Zwroty

Klient, który zawarł umowę na odległość, czyli dokonał zakupu w naszym sklepie internetowym, może w terminie 30 dni odstąpić od zawartej umowy sprzedaży bez podawania przyczyny.

Zabezpieczoną przesyłkę należy odesłać na nasz adres firmowy.

Zwrot środków dokonujemy na wskazane konto w przypadku wpłaty lub pobrania.

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.